Postirana slika Postirana slika

#843 megi 32

megi 32

Ekspert

• Members
  • ZnačkicaZnačkicaZnačkica
  • 1732 postova

Postirano 24 October 2013 - 10:46 AM

Ovaj kratak sadrzaj romana po kojem je snimljena serija sam nasla na Wikipediji. Da li ce scenaristi da se "drze" romana...kod turaka se tonikad ne zna. Pozdrav :)

The events in the novel take place in the early twentieth century, in a warweary Ottoman Empire that is about to collapse. Most of the novel is narrated in the first-person point of view by Feride. In the first section, Feride narrates her childhood and the events that brought her to the alien hotel room which she indicates she is in. The second and the largest section of the book is constituted of Feride's diary entries. The third section is the only one written from the third person point of view, and recounts the events during Feride's visit to her family.

Feride is the orphaned daughter of an army officer, and as a teenager attends Lycee Notre Dame de Sion in the winter, and stays with one of her late mother's sisters during the summer holidays. She is given the nickname "the Wren" during her time at school for her vivacity and mischief, two characteristics considered unusual and even a bit inappropriate for Muslim girls at that time. She gets engaged to her charming cousin, Kamran, whom she leaves the night before their wedding, upon discovering that he has been unfaithful to her. She runs away from home to become a teacher in Anatolia, although she remains desperately in love with Kamran. She is forced to move from town to town several times during her first three years as a teacher, as a result of the incompetence of officials, the malice of colleagues and the unwanted attention she gets from men because of her beauty and her lively manner. Meanwhile, she adopts a little girl called Munise, finds out that Kamran has married the woman he had cheated on Feride with, and develops a friendship with Hayrullah Bey, an elderly military doctor who treats Feride with fatherly affection. At the end of these three years, Munise dies and Feride is forced to resign from her post and marry the doctor because of the rumors about her "indecent behavior". A couple of years later, Feride returns to Tekirdag to visit one of her aunts and her cousin Mujgan, where Kamran, now widowed and with a small child, also happens to be. He has never got over Feride, painfully regrets having cheated on her, and confesses to have married the other woman only out of pity after he heard false rumors about Feride being in love with another man. The night before her arranged departure, Feride confesses to Mujgan that her marriage to the doctor has never been consummated and he has in fact died recently. He told Feride to revive her ties to her family as his last wish, and gave her a package to be entrusted to Mujgan. Mujgan takes the package to Kamran, which turns out to be Feride's diary which was hidden and preserved by the doctor. Finding out that Feride is still in love with him, Kamran arranges to be wedded to Feride the next day without her knowledge. The novel ends with their long-awaited reunion, and Kamran's confession that he betrayed her all those years ago because of his insecurity about her love for and loyalty to him, due to her ostensible frivolity and harsh treatment of him.

T
  • Ina i Jeca se ovo sviđa

Za sve postoji prvi put....

#844 Ina

Ina

Ekspert

• Members
  • 5310 postova

Postirano 24 October 2013 - 11:37 AM

Ovaj kratak sadrzaj romana po kojem je snimljena serija sam nasla na Wikipediji. Da li ce scenaristi da se "drze" romana...kod turaka se tonikad ne zna. Pozdrav :)

The events in the novel take place in the early twentieth century, in a warweary Ottoman Empire that is about to collapse. Most of the novel is narrated in the first-person point of view by Feride. In the first section, Feride narrates her childhood and the events that brought her to the alien hotel room which she indicates she is in. The second and the largest section of the book is constituted of Feride's diary entries. The third section is the only one written from the third person point of view, and recounts the events during Feride's visit to her family.

Feride is the orphaned daughter of an army officer, and as a teenager attends Lycee Notre Dame de Sion in the winter, and stays with one of her late mother's sisters during the summer holidays. She is given the nickname "the Wren" during her time at school for her vivacity and mischief, two characteristics considered unusual and even a bit inappropriate for Muslim girls at that time. She gets engaged to her charming cousin, Kamran, whom she leaves the night before their wedding, upon discovering that he has been unfaithful to her. She runs away from home to become a teacher in Anatolia, although she remains desperately in love with Kamran. She is forced to move from town to town several times during her first three years as a teacher, as a result of the incompetence of officials, the malice of colleagues and the unwanted attention she gets from men because of her beauty and her lively manner. Meanwhile, she adopts a little girl called Munise, finds out that Kamran has married the woman he had cheated on Feride with, and develops a friendship with Hayrullah Bey, an elderly military doctor who treats Feride with fatherly affection. At the end of these three years, Munise dies and Feride is forced to resign from her post and marry the doctor because of the rumors about her "indecent behavior". A couple of years later, Feride returns to Tekirdag to visit one of her aunts and her cousin Mujgan, where Kamran, now widowed and with a small child, also happens to be. He has never got over Feride, painfully regrets having cheated on her, and confesses to have married the other woman only out of pity after he heard false rumors about Feride being in love with another man. The night before her arranged departure, Feride confesses to Mujgan that her marriage to the doctor has never been consummated and he has in fact died recently. He told Feride to revive her ties to her family as his last wish, and gave her a package to be entrusted to Mujgan. Mujgan takes the package to Kamran, which turns out to be Feride's diary which was hidden and preserved by the doctor. Finding out that Feride is still in love with him, Kamran arranges to be wedded to Feride the next day without her knowledge. The novel ends with their long-awaited reunion, and Kamran's confession that he betrayed her all those years ago because of his insecurity about her love for and loyalty to him, due to her ostensible frivolity and harsh treatment of him.

T

--------------

Hvala Megi.........ako je ovo originalna verzija viđenja romana, onda se scenaristi pridržavaju baš svega.......normalno, da bi znale detalje, treba pročitati knjigu..........

I izgleda da smo sve fino skapirale........

Kamran nije SVESTAN da zna ono što zna.........Kamran POSTAJE svestan, tek kad je izgubi........Kamran je jako LJUBOMORAN, jer kad može da se oženi drugom, zato što se ona kao udala za drugog..........i Kamran je MAGARAC........jer umesto da je moli na kolenima i vrati kući, kad je shvatio da je voli, ..........on se ženi drugom iz inata........što govori u prilog životinje koju sam izabrala.......

Zato , Kamrana, podhitno treba dovesti ovde kod nas.......na jedan tretman...(ko se javlja da obavi zadatak)...da mu se objasne neke stvari........

PS........po potrebi, tretmane ponoviti......

Kad ti život da limun, napravi limunadu...

#845 sara

sara

Ekspert

• Members
  • 6596 postova

Postirano 24 October 2013 - 03:19 PM

DOBAR DAN DRUSTVANCE

#846 Jeca

Jeca

Ekspert

• Members
  • 17754 postova
  • LocationnaTabanu

Postirano 24 October 2013 - 05:28 PM

--------------

Hvala Megi.........ako je ovo originalna verzija viđenja romana, onda se scenaristi pridržavaju baš svega.......normalno, da bi znale detalje, treba pročitati knjigu..........

I izgleda da smo sve fino skapirale........

Kamran nije SVESTAN da zna ono što zna.........Kamran POSTAJE svestan, tek kad je izgubi........Kamran je jako LJUBOMORAN, jer kad može da se oženi drugom, zato što se ona kao udala za drugog..........i Kamran je MAGARAC........jer umesto da je moli na kolenima i vrati kući, kad je shvatio da je voli, ..........on se ženi drugom iz inata........što govori u prilog životinje koju sam izabrala.......

Zato , Kamrana, podhitno treba dovesti ovde kod nas.......na jedan tretman...(ko se javlja da obavi zadatak)...da mu se objasne neke stvari........

PS........po potrebi, tretmane ponoviti......

AGI JE ZAUZETA, on ce kod mene u njenom terminu  :lol:  :lol: Moze li Agi? :huh:

#847 Jeca

Jeca

Ekspert

• Members
  • 17754 postova
  • LocationnaTabanu

Postirano 24 October 2013 - 05:30 PM

DOBAR DAN DRUSTVANCE

Dobar dan hug.gif

#848 Jeca

Jeca

Ekspert

• Members
  • 17754 postova
  • LocationnaTabanu

Postirano 24 October 2013 - 06:01 PM

Opis 4 epke 

Feride oprašta Kamranu za svoj čin , ali Kamran zabranjuje Feridi susret sa Selimom. U Pansionu se održava ispit gde Feride prepisuje, na nju se žali jedna od devojaka i Feride biva kažnjena za 3 dana . Nedzhmie saznaje o ljubavnoj vezi Kamrana i  Neriman i govori o  tome svojoj majci , i da ovome Feride odavno zna. Tetka Besime je ljuta na Kamrana ,i što je ćutao o svom ocu i o vezi s Neriman . Zbog Feridine kazne   i Kamranove veze sa Neriman , Kamran i Feride su prinuđeni da prenoće kod Neriman . Neriman je htela  da ostane celu noć zajedno sa Kamranom , ali Feride je rekla da se plaši da spava sama i legla je zajedno s   Neriman . Ujutru je Ferida otkrila da  Neriman nije u krevetu, ljuta je izletela kao oluja iz kuće , Kamran je juri, u prevozu  on  uzima njenu ruku , ali kaže da je za njega još uvek jedete iako izgled priča drugu priču , a njoj je bilo sramota od njegovog pogleda . Kamran  i Feride idu  u bolnicu , ona na pregled a on u posetu ocu . Selim želi da otruje Feride  i odluči da otrov proba prvo na  siromašnog čoveka . Kod njega isto dolazi  doktor iz bolnice koji počinje da preti, da će reći da on sa Kamranom rade nelegalne stvari u bolnici . Selim dodaje otron  u Feridin  omiljeni slatkiš i odnosi ga u kutiji u gostinjskoj kući(pansionu) , gde ga i ostavlja da bi joj predali.  Feride saznaje od profesora  da je potpuno zdrava .Kamran ostavlja Feride u njegovoj kancelariji i kaže da je on njena zaštita i da se zaključa . Ona zaspi i sanja o ocu i majci , otac kaže Feride da ona ne sme da jede mnogo slatkiše , inače mama će biti ljuta . Selim za to vreme kuje  prljavi trik . Nedzhmie poseti pansion i uzima slatkiše, usput ona otvori kutiju i vidi pismo od Selima, ona cepa pismo i počinje da jede slatkiše . Feride je presrećna jer se setila lica svoje majke  i traži Kamrana da mu isprica svoj san, ali u hodniku vidi mrtvo telo kako iznose  na kolicima, a zatim i Kamrana vezanog s lisicama.

• Sofi74 se ovo sviđa.

#849 Agata

Agata

Gomora

• Members
  • 10209 postova

Postirano 24 October 2013 - 09:13 PM

AGI JE ZAUZETA, on ce kod mene u njenom terminu  :lol:  :lol: Moze li Agi? :huh:

------------------------------------------------------------  

...Yok...s11977.gif...

...moram ja prvo detaljno da ga prepipam...temeljito...od trepavice do đona....vidiš kako hara ova kuga...da nije (PU,Pu daleko bilo) i on kugav,pa da mi i tebe...zlato moje...okugavi...bad-luck-crazy-rabbit-emoticon.gif?12927...ma, YOK....girl-says-no-no-smiley-emoticon.gif....prvo ću ja da zavirim šta se to kvrgavo skriva tamo kod njega..flirty6-smiley.gif?1292867596...

..pa, onda ti...s11902.gif....

.(....thinking-023.GIF...mislim..ako gospon brko preživi...prije bi se oporavio od kuge...nego od mog stručnog oberučnog pregleda...ballerina-crazy-rabbit-emoticon.gif?1292..)

#850 Agata

Agata

Gomora

• Members
  • 10209 postova

Postirano 24 October 2013 - 09:22 PM

603412_640412979303568_1693910399_n.jpg

#851 Jeca

Jeca

Ekspert

• Members
  • 17754 postova
  • LocationnaTabanu

Postirano 24 October 2013 - 09:24 PM

------------------------------------------------------------  

...Yok...s11977.gif...

...moram ja prvo detaljno da ga prepipam...temeljito...od trepavice do đona....vidiš kako hara ova kuga...da nije (PU,Pu daleko bilo) i on kugav,pa da mi i tebe...zlato moje...okugavi......ma, YOK........prvo ću ja da zavirim šta se to kvrgavo skriva tamo kod njega.....

..pa, onda ti...

smileys-free-download-1413.gifCao za sada smileys-free-download-1415.gif  

Pustam da ga sredis ,ko za mene, taman dok istrazis, smileys-free-download-1416.gifa onda s2086.gifdosta je bilo, inace osta on polomljen smileys-free-download-1420.gifsmileys-free-download-1713.gifsmileys-free-download-1810.gif

• Agata se ovo sviđa.

#852 Jeca

Jeca

Ekspert

• Members
  • 17754 postova
  • LocationnaTabanu

Postirano 24 October 2013 - 09:27 PM

Agacim, ti si tu? Drzi, hvataj s9563.gif

#853 Jeca

Jeca

Ekspert

• Members
  • 17754 postova
  • LocationnaTabanu

Postirano 24 October 2013 - 09:29 PM

Pita Mujo Sulju:
- Kako Fata skija?
-Ko grom, svaki put pogodi drugo stablo!
s12055.gif

• Agata se ovo sviđa.

#854 Agata

Agata

Gomora

• Members
  • 10209 postova

Postirano 24 October 2013 - 09:31 PM

Agacim, ti si tu? Drzi, hvataj s9563.gif

--------------------------------------------------------------------  

..yes...yes..oh-hello-smiley-emoticon.gif...tu sam...zapela na posterima...eee...ludi su...evo mi suze idu...  :lol:  :lol: 

...evo i tebi...milo moje...kissed-smiley-emoticon.gif

#855 Jeca

Jeca

Ekspert

• Members
  • 17754 postova
  • LocationnaTabanu

Postirano 24 October 2013 - 09:34 PM

Žali se ciga drugom cigi:
- Nemam kuću, nemam kola,nemam ženu ,nemam decu...
- Pa ti brate nema šta nemaš!
s10745.gif

#856 Jeca

Jeca

Ekspert

• Members
  • 17754 postova
  • LocationnaTabanu

Postirano 24 October 2013 - 09:35 PM

--------------------------------------------------------------------  

..yes...yes..oh-hello-smiley-emoticon.gif...tu sam...zapela na posterima...eee...ludi su...evo mi suze idu...  :lol:  :lol: 

...evo i tebi...milo moje...kissed-smiley-emoticon.gif

nema sta nemaju ni oni s10745.gif

#857 Agata

Agata

Gomora

• Members
  • 10209 postova

Postirano 24 October 2013 - 09:35 PM

28082_534588209886046_1981976195_n.jpg

• Jeca se ovo sviđa.

#858 Agata

Agata

Gomora

• Members
  • 10209 postova

Postirano 24 October 2013 - 09:51 PM

smileys-free-download-1413.gifCao za sada smileys-free-download-1415.gif  

Pustam da ga sredis ,ko za mene, taman dok istrazis, smileys-free-download-1416.gifa onda s2086.gifdosta je bilo, inace osta on polomljen smileys-free-download-1420.gifsmileys-free-download-1713.gifsmileys-free-download-1810.gif

-------------------------------------------------------------------------------  

...deal...high-five-smiley-emoticon.gif... ja ću raskalašenog brkicu da malo dovedem u red...patpat-dance-crazy-rabbit-emoticon.gif?1...a onda ga ti dovrši... 

...prvo ću da ga namlatim po GOLOJ guzici - zbog one njegove smežurane crne udovice...ma, sram da ga bude...ček samo da se fino naporedim i obučem uniformu moju...eee.... catwoman.gif...tako...može sad...ja ready...

#859 Agata

Agata

Gomora

• Members
  • 10209 postova

Postirano 24 October 2013 - 09:59 PM

.......i-heart-love-mustaches-funny-poster.jpg....burak-ozcivit-malkocoglu-ugurlu-geldi-30

#860 Jeca

Jeca

Ekspert

• Members
  • 17754 postova
  • LocationnaTabanu

Postirano 24 October 2013 - 10:15 PM

d4b4714dcf497f994e7aa44bc766cbfcdrugarsk

0 korisnik(a) čita ovu temu

0 članova, 0 gostiju, 0 anonimnih korisnika